עו"ד עידית ביטמן נבחרה לתפקיד יועמ"שית נציבות שירות המדינה

עו"ד עידית ביטמן נבחרה לתפקיד יועמ"שית נציבות שירות המדינה

עידית ביטמן, סגניתו של היועמ"ש שפרש, מונתה לתפקיד לאחר חודשים בהם שימשה ממלאת מקום לא רשמית ■ העיכוב נבע מרצונו של ראש מטה הנציב, אחיה רוזן, לקבל את התפקיד

May 05th, 20PM May 05th, 20PM טלי חרותי-סובר

ועדת הבוחנים של נציבות שירות המדינה התכנסה היום (א'), כדי לבחור את היועצת או היועץ המשפטי לנציבות שירות המדינה, ובחרה פה אחד בעו"ד עידית ביטמן, סגניתו של היועמ"ש שפרש.

בסוף ינואר האחרון פרש היועמ"ש הוותיק רון דול לגמלאות, מבלי שמונה לו מחליף. עידית ביטמן, שהייתה סגניתו, מילאה את מקומו באופן לא רשמי, ומבלי שקיבלה מינוי מילוי מקום.

תהליך מינוי היועמ"ש התעכב בין היתר בשל התעקשותו של ראש מטה הנציב, אחיה רוזן, לקבל את התפקיד. אלא שרוזן לא עבר את הבחינות הנדרשות מהמועמדים הניגשים למכרז לשירות המדינה, ערער על ההחלטה, והתהליך התעכב.

ועדת הבוחנים – בראשות ד"ר גיל לימון, המשנה ליועצת המשפטית של הממשלה – לא כונסה במשך חודשים ונדרש לחץ מצד לימון כדי לכנסה ולקבל החלטה. היום התכנסה הוועדה, בה חברים גם נציב שירות המדינה דניאל הרשקוביץ, יו"ר התאחדות המשפטנים איציק גורדון וכן נציג משרד אחר שהנציב ממנה. לוועדה הגיעו מספר מועמדים לראיון, ואחר הצהריים קיבלה ביטמן הודעה כי נבחרה פה אחד לתפקיד.

2024-05-05T17:50:02Z dg43tfdfdgfd